środa, sierpnia 26, 2009

Szybkie pytania #5 - Maciek 'Starlift' Dzierżek

Zastanawia mnie jedno - co będzie jak Stefan Darda zdobędzie Zajdla? Autor kompletnie nieznany, wyskoczył ze swoją książką jak "Filip z konopi" i od razu zdobył nominacja do Zajdla. Patrząc na wyniki kończącej się ankiety - jest zaraz na drugim miejscu, tuż za Kosikiem. A mi się aż ciśnie na usta zmodyfikowany cytat Stephena Kinga:

"Who's the f******' Darda?"

Tymczasem na "Szybkie pytania" odpowiedział mi znany wcześniej z łamów Poltergeista i nie tylko - Maciek 'Starlift' Dzierżek.


1) Serwis w którym działasz:

Aktualnie i aktywnie w żadnym. Ale jest kilka projektów "na tapecie".


2) Od czego się zaczęła przygoda z fantastyką:

Od kumpli w podstawówce, którzy grali w dziwną grę karcianą (M:tG). To mnie nie ruszyło, ale pokazali mi parę fajnych książek.


3) Jak trafiłeś do serwisu, w którym działasz:

Do starej jeszcze Gildii trafiłem dzięki pisaniu o bractwie rycerskim, później zacząłem pisąć coś o filmach, a chwilę później Gildia zmieniła się w Nową Gildię, a mój brat zaczał prace nad rozwojem Poltergeista więc naturalnie coś tam chciałem pomóc i tak wyszło jak wyszło.


4) Największy sukces serwisu, w którym działasz:

Cóż, Poltergeist ładnie się rozwinął. Mimo wszystkich jego wad czuję się trochę współodpowiedzialny za to, co udało się jego ekpie osiągnąć.


5) Największa wpadka serwisu, w którym działasz:

Samego serwisu? Hmm... Nie wiem. Było tego trochę. Osobiście za porażkę uznaję rozstanie w atmosferze, która zdecydowanie była mało przyjemna.


6) Fantasy czy science-fiction?

Dramat czy komedia? Co to za pytanie? Zależy od nastroju, ochoty i jakości przedmiotu.


7) Ulubiony wydawca?

Cenię Fabrykę za to, jak się rozwinęła i co robi w Polsce. Ulubionego wydawcy jako takiego nie mam.


8) Kto zdobędzie Zajdla za rok 2008?

Ten, kogo wybierzemy wszyscy na Polconie.


9) Kto zdobędzie nagrodę J. Żuławskiego?

Ktoś inny niż Zajdla.


10) Ulubiona książka

Zwykle ta, którą aktualnie czytam. Chyba, że to naprawdę jakiś crap.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz